forté - Reisverslag uit Booischot, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu forté - Reisverslag uit Booischot, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

forté

Door: welle

Blijf op de hoogte en volg jeroen

23 December 2015 | België, Booischot

boa-vista

MERCI

• 27 Januari 2016 - 18:50

Jeroen:

Beste PIEpKLEIN,

Bedankt voor de reactie en de leuke tip.
    Enkel is deze niet meer zo bruikbaar voor mij omdat ik in mijn ESPERANçA-land al woon en werk op een bio-boerderij. Ben volop bezig met uitbreidingswerken, jaja, zelfs over de grenzen heen. Mijn vriend de anarchist pist niet in uw broek hé, ben nog op zoek naar een goede rechte-advocaat.
    Op de gemeenschaps-boerderij in esperança-land wordt er heden ten dage geboerd op 12 ambachtelijke wijze.nl. Dit in samenwerkingsverband met de betere vakjes-plaatsers, metro bxl (als doctoor), PERMAcultUUR, sjikke pie'kes en max'kes en zoveel meer bio-divers'e-multi-culturealiteit. CHEck maar eens de chiro-liekes, wiebes geen afvalCD, GRASJAS en zoveel meer (wat doe je met muziekoortjes?)

ps. We herhalen de filmvoorstelling tot het ocmw van Hest DEN DRAAI vindt!!!
    pss. MY LIFE IS OK

jeroendecaluwé is sinds kort terug actief of face book (enkel nog wachtwoord crack en
    VIMEO JEROEN DE CALUWE = BIZAR

grage groentjes

• 21 Februari 2016 - 17:44

Jeroen:

pie'kes bestaan er veel, dus soms klopt niet alles. Maar de inhoud drukt toch bersies een zeker boosheid uit. Is die servaes.waarbenjij.nu eigelijk ooit ziek geweest? Moeten wij denken volgesn de maatschapppeleike denkenpatronen?

ZOU HET KUNNEN DAT WIJ IN EEN RECHTSYSTEEM LEVEN? ,
    WAARIN BEPAALD ONRECHT NIET KAN BERECHT WORDEN,
    OMDAT ER GEEN DUIDELIJKE SCHULDIGE KAN AANGEWEZEN WORDEN?
    DE SCHULD IS DAN HET ZO GEGROEIDE YSTEEM.