Check up - Reisverslag uit Susa, Italië van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu Check up - Reisverslag uit Susa, Italië van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

Check up

Door: jer-oen pomp-oen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

17 Februari 2015 | Italië, Susa

heb nog kortkort filmkes extra kunnen post
nu ist wa wachten heb maar 500MB capaciteit

trouwens als er tolken zijn mag er altijd vertaald worden.
was op school ook al niet goed in mijn talen
vakantie-taak voor engels gehad in het 4de middelbaar.
Had die onder lichte dwang van mijn vader zo goed gemaakt dat ik op school te horen kreeg dat ze dachten dat ik ze niet zelf had gemaakt.
In het zesde middelbaar gingen ze nog een stapke verder.
Het hele jaar extra oefeningen maken. En ik moest al 8 uur per dag op die banken zitten.
Gelukkig bestond er een oplossingenboek van mijn oefenboek.
Gekocht in de standaard-boekhandel (haha :) )

ps: trouwens Bie sorry van die fles.
pss. Nu vind ik soms een boek in het voorwoord
denk dat ik daar ga blijven komen, tenminste als ze mij blijven
aanvaarden zoals ik ben.
tis wel ne goeie gast dieën Bie zijne papa is trouwens tandarts.
pss. Die strip van pol heb ik hier in Duffel bij de tandarts gevonden, heb
gevraagd of ik hem even mocht lenen. Bie kunde gij die stripreeks
van de Pol ni 2de-hands vinden voor mij?

Tags: Croce Rossa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Susa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2015

talibé+ kids = (ge zijt mij der EENDJE)

07 Oktober 2015

promise kids of palestina

06 Oktober 2015

smurfen

06 Oktober 2015

de tijd loopt zij 11 11 11

06 Oktober 2015

Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht?
jeroen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 42106

Voorgaande reizen:

22 December 2015 - 22 December 2015

facebook

31 Oktober 2015 - 16 December 2015

multi-tasking (project ndio-ko-book/therapy)

12 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: