Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht? - Reisverslag uit Booischot, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht? - Reisverslag uit Booischot, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht?

Door: jeroen & servaes (met de pol del mundo)

Blijf op de hoogte en volg jeroen

06 Oktober 2015 | België, Booischot

Ik ga een kort verhaaltje schrijven over mijn avonturen van gisteren avond en nacht. Namen en personages die in dit verhaaltje gebruikt worden zijn fictief. Doch strookt er veel met de realiteit.

Bij wijze van therapie wilde ik gisteren in volledige vrijheid wat belwaarde gaan kopen in de nachtwinkel van Duffel. Bij het binnen gaan van de nachtwinkel ontdekte ik onmiddelijk de frigo waaruit ik al meermaals een biertje heb gekocht. Alle voorgaande momenten dat ik hier mijn biertje had gekocht waren momenten dat ik van mijn vrijheid was beroofd. Deze keer niet! Ga mrt mijn biertje naar de kassa en vraag voor 10 of 15 euro belwaarde. Ik krijg van de mooie dame een kaartje van 10 euro. Moest dus iets meer dan 10 euro betalen. Dat papieren 10'tje had ik onmiddellijk maar mijn petite money was op. Heb mijn biertje dan maar terug in de frigo geplaats en hierbij en kort verhaaltje verteld. Een beetje symbolisch zij ik. Ben dan met mijn kaartje bellewaarde naar Pol gewandeld. Heb mij aangemeld als Bart op de Luwte B. Als Pol mij zag zij hij maar dit is helemaal niet Bart. Dit is Jeroen. Swat, we gingen een pintje gaan drinken in Sint-Joris. Eerst hebben wij daar elk een cola'tje gedronken. Daarna heb ik maar en trippeltje gedronken. Met dit trippeltje gingen we maar eens een sigaretje gaan roken in de lounge. Daar zaten we opeens met drie, naar mijn gevoel met een racist. Heb die racist dan maar zonder worden proberen dat hij als eerste zich kan vrijkopen met een surfplank. De volgende racisten mogen aan Afrika gaan vragen hoe zij zich kunnen vrijkopen. Na dit avontuur kwam Mohamet binnen, hield hem een beetje in het oog, maar hij leek mij te vertrouwen. Als hij zijn sigaretje ging roken in de lounge ben ik even naar hem gegaan. Amai da was ff ontspannen. NARK(oesche) EOHS. Later op de avond heb ik nog een grapke uitgehaald met den tandist Fons (Volgens nen anderen tandist is 52 euro te gemakkelijk verdiend). In het hels van de nacht ben ik dan bij de politie van Heist-op-den-Berg een A4'tje op de poort gaan hangen met het opschrift: "Voor mij geen racisten AssCAB. Aan deze ssC zou ik graag begeleiding vragen om op een veilige manier tot in Tarifa te geraken, hij hoeft niet mee over te steken want aan den overkant ziet het toch zwart vant volk en hebben ze een andere geloofsovertuiging. Voor ieders veiligheid zal ik van den boot tot in Senegal wel m'n plan trekken.

grage groet,

betonnen jeugd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Booischot

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2015

talibé+ kids = (ge zijt mij der EENDJE)

07 Oktober 2015

promise kids of palestina

06 Oktober 2015

smurfen

06 Oktober 2015

de tijd loopt zij 11 11 11

06 Oktober 2015

Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht?
jeroen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 42033

Voorgaande reizen:

22 December 2015 - 22 December 2015

facebook

31 Oktober 2015 - 16 December 2015

multi-tasking (project ndio-ko-book/therapy)

12 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: