ONTDEKKINGs reis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu ONTDEKKINGs reis - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

ONTDEKKINGs reis

Door: jeroen & servaes (met de pol del mundo)

Blijf op de hoogte en volg jeroen

18 Februari 2015 | Hongarije, Boedapest

Beste,

Snel nog ff iets typen.
Sebiet heb ik hier dagopening.
Daarna douw(da al op de hoogte papa?) trip

ps. Nu zondag 'the you in me' life@de living (als ik mij niet vergis van datum + GRATIS)
pss: woshkoor(D:) al op de hoogte?
psss: koorddansen is leuk (je kan wel is vallen maar met een leeflijntje
kan je jezelf zekeren) Stijn vind da ma niks, dan is de
SPANNING der af.
pssss: I love bjeizel, biereke heb dije CD da ge mij ooit hebt gegeven
heel goed bewaard, dacht wel dat die nog ooit van pas ging komen
Heb de muziek nu gebruikt om het verhaaltje van 'Pol op reis' wat
op te fleuren. Merci makker


groetjes jeroen

tis 9u dus dagopening joe-music

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2015

talibé+ kids = (ge zijt mij der EENDJE)

07 Oktober 2015

promise kids of palestina

06 Oktober 2015

smurfen

06 Oktober 2015

de tijd loopt zij 11 11 11

06 Oktober 2015

Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht?
jeroen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 42161

Voorgaande reizen:

22 December 2015 - 22 December 2015

facebook

31 Oktober 2015 - 16 December 2015

multi-tasking (project ndio-ko-book/therapy)

12 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: