ZOERSEL - Reisverslag uit Zoersel, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu ZOERSEL - Reisverslag uit Zoersel, België van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

ZOERSEL

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

26 Mei 2015 | België, Zoersel

Ben hier nu in de psychiatrie van Zoersel beland.
Nog maar één dag aanwezig en heb al onmiddellijk en gesprek met en dokter psychiater, alle socio's en verpleegkundigen en maatschappelijk werker gehad.
Isolatiecel wordt hier enkel en echt in het aller laatste geval toegepast.
Hoef hier geen medicatie te slikken en heb hier direct enkele uren vrijheid om het bos en het dorp wat te kunnen verkennen.
Psychiatrie Duffel hier kan je wat van leren!!! Vanaf het eerste moment kreeg ik hier het gevoel dat ze mij echt als volwassen mens aanzien. Kreeg terug het gevoel dat er echt naar mij wordt geluisterd. Mooi is dat!
Zie je wel dat het ook mogelijk is om psychiatrische patiënten met respect te behandelen en niet te bezien als een nummertje die je elke dag zijn dosis pilletjes moet geven en kan opsluiten of vastbinden als hij of zij een beetje dwars doet.
Langs deze weg al nen dikke merci aan de "kering" (mijn afdeling hier) en nen DIKKE F*CK YOU aan de psychiatrie Duffel.

ps nog ff en ik kan als vrij man naar afrika.