i HELP ! - Reisverslag uit Saint-Louis, Senegal van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu i HELP ! - Reisverslag uit Saint-Louis, Senegal van jeroen de caluwé - WaarBenJij.nu

i HELP !

Door: greengo

Blijf op de hoogte en volg jeroen

18 Februari 2015 | Senegal, Saint-Louis

Amai wat een dag
Heb me hier na het winkelen wat bezig gehouden met wassen van mijn kleren, douchke genomen. Allé ik ben weer opgefrist.
De jongens hebben hier een tekenfilmke kunnen kijken (blijkbaar wel ne goei 'how to train a dragon') Ik ben wat creatief bezig geweest.
Ben bezig met het teken van een MANGA-portret. Eerst een schets in potlood, ga nu wat opwerken met houtskool denk ik en daarna ga ik proberen om er nog wat KLEUR in te brengen.

ps. Die soyascheuten waren eigenlijk preischeuten.
Zal heel makkelijk groeien binnen in een klein bakje met wat water
(ja zonder water groeit er niets he)
pssss. zie dat je goei zaadjes hebt he, ze verkopen ook rommel je kan
altijd is een onderzoekje doen naar MONSANTO, da zijn echt
snodaards denk ik!



Terug van den delhaize
Wa sla aan -50% (snelverkoop, bijna vervallen) gevonden (ge krijgt hier toch bijna geen groeten, dus ik ga vandaag nen hele zaak sla eten denk ik)
Ook nog een mango en 2 advocados en wa bio-soyascheuten(heel makenlijk zelf te kweken eigenlijk) gekocht.
Zocht ook nog een appelflapke, maar tis een appelrozet geworden. De mensen stelde zich wat vragen opdat ik dat niet in een zakske had gedaan. Nu ik was vanplan dat direct op te eten dus leek het mij niet nodig :)
ps: ook nog een tandwieltje gevonden (dacht dit wel te kunnen gebruiken om een mac-ette? van te maken. Moet ik nog wat over nadenken.
pss: VERGETEN.


sebiet om 13u ff gaan winkelen (na de delhaize)

taakplanning

ff naar de bank
amai da was juist op tijd dat ik daar was.
'twas er wel chill, tis in BE wind voerde mij er naar toe?
moest denken aan mijn windSURF ervaringen.
ben nu bijna opt gemak.
Enkel weet ik dat ik hier morgen weer een spuitje in mijn (?POEP!) bilspier krijg. IK heb wat bang van naalden, daarmee al di stress denk ik.
Met al di drukt ben ik mijn tandjes vergeten te poetsen, zal da nu ff snel gaan doen


Pfff wil dit toch even kwijt

ik krijg sinds 5 jaar geleden van die spuitjes, daardoor was ik mijn creatieviteit kwijt, afgelopen jaar heb ik een jaar er kunnen van onder uit muizen. Dus 1 jaar geen spuitjes en hopla die creativiteit kwam terug.
ZIE JE, ben bang dat die terug gaat verdwijnen nu. Probeer dit te zeggen tegen mijn doktor maar hij wil percies niet luisteren.
bwa we zullen wel zien, ik moet hier wat meewerken anders doen ze hier nog veel erger dingen met je.

Had het ideetje mij morgen op te sluiten in mijn kamer door mijn deur te barikaderen maar dat vinden ze hier niet geweldloos. Zal dit dus maar niet doen.
TOCH EFFE VRAGEN HOE JULLIE EROVER DENKEN? LAAT HET MIJ WETEN

dikke kus en veel LIEFDE WARMTE RUST & HOOP

jeroen
PEERDSDONCKENDREEF 2221 BOOISCHOT

  • 18 Februari 2015 - 16:54

    Ousman:

    Servaes (Jeroen) pot,

    je veux aider toi, moi j'ai une probleme.
    Tu connais, j'ai pas le pasport et le visa pour aller chez toi.
    Mais bien venu chez nous. J'ai explicé avant que tu est un par de notre famillie.
    J'espère que tous vas bien avec toi.

    Ousman de Senegal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Senegal, Saint-Louis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2015

talibé+ kids = (ge zijt mij der EENDJE)

07 Oktober 2015

promise kids of palestina

06 Oktober 2015

smurfen

06 Oktober 2015

de tijd loopt zij 11 11 11

06 Oktober 2015

Was dit een vluchtmisdrijf deze nacht?
jeroen

Actief sinds 17 Okt. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 42113

Voorgaande reizen:

22 December 2015 - 22 December 2015

facebook

31 Oktober 2015 - 16 December 2015

multi-tasking (project ndio-ko-book/therapy)

12 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: